Fanpage "W Korei i nie tylko" - styczeń 2012 i 2013


W styczniu 2012 roku założyłam na Facebooku Fanpage bloga "W Korei i nie tylko". W maju tego samego roku miała wyjść moja pierwsza książka ("W Korei. Zbiór esejów 2003-2007") i miałam nadzięję, że dzięki takiej stronie będę mogła dotrzeć do szerszego grona zainteresowanych osób.

Pracując nad swoim blogiem rozwijałam jednocześnie stronę na Facebooku. Od tamtego czasu ewoluowała ona do formy pamiętnika, w którym niemalże co dzień dzielę się informacjami, zdjęciami oraz własnymi doświadczeniami związanymi z Koreą Południową. Moje posty mają charakter gazetowych wycinków; są ciekawszymi wyrywkami z koreańskiej rzeczywistości.

Właśnie rozpoczął się luty 2014. Nowy Rok według kalendarza księżycowego za pasem, kolejna książka czeka na wydanie... Z ciekawości wróciłam więc do początków, żeby zobaczyć, jak to wszystko wtedy na Fanpejdżu wyglądało. Okazało się, że w styczniu piłam herbatkę z cytronu oraz pomagałam TVP Polska w realizacji programu o Seulu.


23 stycznia 2013

O yujacha (유자차), czyli herbatce z cytronu/cedratu, wspominałam już kilka razy, ostatnio w blogowym wpisie "Zdrowie". Dzisiaj dokładniej przyjrzałam się swojemu słoiczkowi i oto jakie jej zastosowania zostały mi zaproponowane:

1. Herbata na gorąco 
2. Herbata na zimno
3. Dodatek do jogurtu
4. Tostowy dżem
5. Dodatek do... whiskey 

No to NA ZDROWIE!






27 Stycznia 2013


TVP w Korei. Justyna Szubert-Kotomska i Remek Zakrzewski w bojowej akcji reporterskiej mimo okrutnego zimna. No i mój debiut w Telewizji Polskiej. Przednia zabawa.




3 komentarze :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh... Czemu ja wcześniej nie znalazłam tego bloga. Muszę przyznać, że jest świetnie pisany i interesujący. Wśród wszystkich blogów o Korei bardzo nietuzinkowy :)
    Dobrze się czyta i aż chce mi się płakać, że ukochaną Koreę niedługo zostawiam. Fajnie, że można na tym blogu znaleźć ciekawostki, ale też przekonać się, że Korea nie jest taka kolorowa w każdym aspekcie (mimo to wiele bym dała, żeby tu zostać).
    Powodzenia!
    Mam nadzieję, że kiedyś tak, jak Pani będę mogła zacząć tu pracę i wreszcie być z bliską mi osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest tak cofnąć się wstecz i przypomnieć sobie to i owo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...